Monday, December 14, 2009

red box for cotton, for bathroom.....(with tutorial)



Bu mendil kutusu içindeki mendiller biter bitmez çöp Kutusuna doğru gidiyordu. Yolda 'Dur'Dedim,' Senin içine, şu poşette pek sevimsiz duran pamukları KOYALIM. Ama önce banyoya yakışır bir kırmızı Peluş giymen gerekiyor ....'Aylar oldu hala bekliyordu. Nihayet bayram tatilinde Biriciğim ile kumaşçılara gidebildik. Kırmızı kutupsal bulabildim Peluş olmasa da ... Bu da olur, dedim ve oldu! Dün akşam hezeyanlarım nefret geri dönmemiş olsa idi benim bu Pozitif enerjim daha çok proje bitirirdi ama işte döndü lanet olası 'Nefret'!
Teslim olmamaya çalışmak mı? .... ı hope so .........

işte yapım aşamaları:

Malzemeler: hurda polar kumaş, ip, makas, iğne, Silikon Yapıştırıcı, boş karton kutu, kalem, simli-simsiz oje:)
2. Kutuyu üzerine koyarak kumaşın kesilecek kısımları işaretle, kumaşın kes. Kutu üzerini kaplayarak sabitle. ben dikmati denedim bu kutuda. Silikon Yapıştırıcı kaba durabilirdi. Uçucu sıvı Yapıştırıcı kumaşı ıslatır, Leke bırakabilirdi.

                                                                                     Makarayı kalıp olarak kullanarak 5 adet daire şekli çizilir. Daireyi ortadan katlayıp şekilde görüldüğü gibi küçük bir 'V' kesilir. Kesilen bu kısımlar birleştirilerek dikilir.çeçek formu verilen bu kumaşların kenar iplikleri çıkmaması için simli oje sürülür. 5 tane de daha büyük daire çizilir ve kesilir. bu dairelerin kenarları renksiz oje ile kapatılır. Ortadan katlanan daireler ilk çiçeğin tersi yönde birleştirilir.Bu çiçeği birleştirmek için silikon kullandım.silkonu gizlemek için minik bir daire kesilerek çiçeğin ortası kapatılır. Dekoru tamamlamak için bir büyük bir küçük daire kesilir.

Yapılan Çiçekler yerleştirsem şöyle mi böyle mi yerleştirsem diyerek evirilip çevirilir ...


sonunda karar verilir, bir proje daha biter ....
işte sonuç:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...