Friday, December 11, 2009

door decoration, absulutely wreath! (with tutorial)


Meşe palamutu, Çam kozalağı, yün iplik, ponpon, Keçe ......... vb. çelenkleri gördükçe çelenk yapasım geldi. bahçedeki kurumuş Hanımeli kümesinden 'topladığım' Dalları pembe çiçeklerle süsledim, benim de çelenğim oldu. Bir tasarım projesi daha yapılmış oldu!
işte hanımeli :


işte yapım aşamaları:


Asma dallarından alınan bir kaç dalı 5 lt lik plastik bidonun etrafına sararak yuvarlak oluşturdum. Misina ile sabitledim.


Temel oluşturulduktan sonra Hanımeli dallarını sarmaya başladım.


Tüm Dalları aynı bölgede misina ile birleştirdim.


Topladığım tüm Dalları kullandım.


tülleri rastgele farklı boyutlarda kare - yuvarlak benzeri şekilde kesip mumla kenarlarını erittim. boncuklarla üstüste koyduğum yaprakları sabitledim.


Dekoratif bir ipi çelenğin etrafında dolaştırdım. Pempe organze şeritten kurdela yaptım, tepeye Silikon Tabancası ile yapıstırdım.


Gülleri alta yerleştirdim.


Bitti!


Gri - pempe uyumunu seviyorum!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...